MITEN NOSTAA VERKKOKAUPAN KONVERSIOPROSENTTIA PYSYVÄSTI?
Verkkokaupan tehostamispaketti™
VERKKOKAUPAT KASVAVAT
Viime vuonna verkkokauppojen tilausmäärissä nähtiin aivan poikkeuksellinen kasvu. Kaikki verkkokaupat eivät kuitenkaan ole päässeet kasvuun kiinni. Kun haluat nostaa kauppasi liikevaihtoa, pitää verkkokaupan toiminnallisuuksia katsoa kohderyhmän silmin - löytyykö pullonkauloja tuotteen valintaprosessissa tai ostoputkessa.
Verkkokaupan tehostamispaketti™ tarjoaa sinulle asiantuntija-apua saadaksesi kaiken irti verkkokaupan kasvusta.
VERKKOKAUPAN ASIANTUNTIJAT
PALVELUKSESSASI
VÄHINTÄÄN 5 KEHITYS-EHDOTUSTA
TYYTYVÄISYYS-
TAKUU
TULOSTEN
LÄPIKÄYNTI
YHDESSÄ
verkkokaupan tehostamispaketti 450 € + alv
sVerkkokaupan tehostamispaketti™
450 € +alv.
Tutkimme verkkokauppasi käyttökokemuksen, nopeuden eri päätelaitteilla ja ostoprosessin toimivuuden. Saat selkeät kehitysehdotukset, joita toteuttamalla parannat verkkokaupan konversioprosentti ja kasvatat myyntiä.
Verkkokaupan tehostamispaketista sinulle jää käteen kattava raportti suosituksineen. Konkreettiset kehitysehdotukset käymme yhdessä läpi palaverissa. Mikäli et ole tyytyväinen tuloksiin, saat rahasi takaisin.
Ota yhteyttä verkkokaupan asiantuntijaan. Etsimme kauppasi kriittisimmät myynnin esteet!
HEI KUULOSTAA HYVÄLTÄ! mUTTA JOKIN MIETITYTTÄÄ? Ota yhteyttä!
Mikä on hyvä verkkokaupan konversioprosentti?
Konversioprosentilla voidaan tarkoittaa useita asioita mutta tässä puhumme siitä kuinka suuri osuus verkkokaupan käynneistä tekee ostoksen.
Konversioprosenttiin vaikuttaa tuotteen monimutkaisuus ja hinta. Esimerkiksi matkailualalla on yleistä, että konversioprosentti on hyvin matala, jopa reilusti alle 1%:n. Harkinta-aika on yleensä pitkä ja ihmiset käyvät sivustolla haaveilemassa ja suunnittelemassa matkaansa ennen varsinaista ostopäätöstä.
Verkkokauppojen konversioprosentit siis eroavat merkittävästi toimialoittain mutta satojen suomalaisten verkkokauppojen kokemuksella olemme nähneet, että hyvin yleinen taso liikkuu yhden ja kahden prosentin välissä. Parhaimmalla neljänneksellä konversioprosentti on yli 5%. Hyvin spesifejä tuotteita myyvillä verkkokaupoilla konversioprosentti voi olla reippaasti yli 10%. Tällöin kauppaan tullaan lähinnä ostotarkoituksessa.
Suuntaa antavana tasona voidaan kuitenkin pitää sitä, että tavallisia kuluttajatuotteita myyvän verkkokaupan konversioprosentti tulisi vähintäänkin olla yli 2%.
Kannattaa tutkia oman kaupan konversioprosenttia sekä suhteuttaa se eri päätelaitteista ja liikenteenlähteistä tulleisiin vierailuihin. Verkkokaupan keskimääräistä konversioprosenttia voi laskea mainonnan liikenteen suuri osuus - mutta myynti voi silti olla keskimääräistä kuukautta huomattavasti korkeammalla.
Konversioprosenttia on hyvä pyrkiä kasvattamaan verkkokaupan käytettävyyden jatkuvalla parantamisella. Se on myös hyvää asiakaspalvelua!

kyllä haluan kuulla lisää!
Mitä verkkokaupan tehostamispaketti pitää sisällään?
Konversioprosentin nostaminen pysyvästi korkeammalle tasolle nostaa myös liikevaihdon tasoa vaikka kävijöiden määrä pysyy samana.
Verkkokaupan tehostamispaketti™ 450 € + alv
Tavoitteenamme on verkkokauppasi:
Tutkimme verkkokaupan:
Asiantuntija:
Sinulle jää käteen selkeä raportti löydöksistä. Käymme raportin yhdessä läpi parin tunnin online-tapaamisessa. Saat konkreettiset kehitysehdotukset konversioprosentin kasvattamiseen.
Konversioprosentin nostaminen pysyvästi korkeammalle tasolle nostaa liikevaihdon tasoa vaikka kävijöiden määrä pysyy samana.